10 Ocak 2010 Pazar

Üretim Yönetimi

Cumartesi günleri fabrikayı terkedilmiş buluyorum. Üretim yok, hatlar boş, ışıklar kapalı ve yürürken sadece kendi çıkardığınız sesin yankılarını duyabiliyorsunuz.
Üretim olmadan, üretime direk etkisi olan personeller olmadan biz fabrikaya gelmişiz performansları, verimlilikleri, duruş, arıza oranlarını bulmuşuz neye yarar? Üretim yok! Dışarıda rakipler yeni ürün çıkartmış bile ..
Üretim Fonksiyonu.. Üretimi yönetmek.. Üretim Yönetimi..
Rakip firma piyasaya sürdüğü ürünlerle bizim potansiyel müşterilerimizi de alsın varsın. Bunun maliyeti de işletmenin tüm maliyet raporlarında görünmez kalsın biz anca "Üretim Yönetimi" dersinde hesaplayıp duralım loss of goodwill cost' u..
LG ve yeni çerçevesiz TV'leri..
Yarın "Üretim Yönetimi" finalim var. Yazılacak çok şey var ama daha sonraya saklıyorum..
LG ve çerçevesiz Led TV'leri.. Takdir ettim. Yapılamayacak şey yok.  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder